Перейти до контенту

Інформація по сервісним послугам

Ми ретельно тестуємо кожен наш комп'ютер в декількох професійних додатках. Піддаємо його максимальним навантажень протягом тривалого періоду часу, тому сподіваємося, що Вам не доведеться звертатися до нас з гарантійними випадками. Однак ми розуміємо, що кожен комп'ютер — це складний електронний пристрій з безліччю компонентів, тому від поломок в майбутньому ніхто не застрахований. Саме тому ми розробили кращий на наш погляд гарантійний пакет. Він розроблений так, щоб ремонт Вашого комп'ютера пройшов максимально комфортно.
Дані для відправки ПК в сервісний центр:

ПІСЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ ОБОВЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ НАМ НОМЕР ДЕКЛАРАЦІЇ ЧЕРЕЗ ФОРМУ НИЖЧЕ!

Перед відправкою ПК до сервісного центру, рекомендуємо Вам звернутися за телефоном гарячої лінії технічної підтримки 0 800 331 006 для отримання консультації щодо усунення несправностей.

Фахівці сервісного центру в дистанційному режимі зможуть підключитися до Вашого ПК для усунення несправності викликаної на програмному рівні або надати консультацію з можливої ​​причини поломки та її усунення.